dinsdag 16 december 2008

verdriet

Toen ik deze morgen de krant las kreeg ik echt tranen in mijn ogen bij het lezen van het artikel over dat jongentje dat onder een verwarming is gestorven! Dan vraagt een mens zich toch echt af waarom die mensen zoiets moeten meemaken! Waarom moeten die ouders dit verdriet meemaken?
Ik mag er niet aan denken dat er iets met mijn zoontje zou gebeuren!
Ik heb zelf een nicht en een neefje moeten afgeven en ik zie wat dit met mijn tantes en nonkels doet. Het is echt erg! Ik vraag mij dikwijls af waar zij de kracht en de moed vinden om door te gaan met hun leven.
En dan zijn er mensen die hun kinderen verkopen alsof het handelswaar zijn. Wat betekent "leven schenken " voor hun? Hoe kan iemand voor geld afstand doen van haar eigen kind? Is alles te koop? En wat moeten die kinderen later denken als ze horen dat ze verkocht zijn bij hun geboorte?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten